1

שלב ראשון - מילוי טופס מקדים והכנה לפגישה

אנו נשלח לכם למלא טופס אינטרנטי קצר כדי להכיר אתכם קצת לפני הפגישה. ולאחר מכן נתאם פגישת Google Meet (אפשר גם Zoom או Teams) בשביל האיפיון הראשוני.

2

שלב שני – איפיון ראשוני

כל פרויקט יתחיל באיפיון מדויק של התהליכים בעסק שלך. לאחר מכן נציג את האפשרוית שאוטומטיקל יכול להציע בפתרון האתגרים, ונגדיר מטרות לטובת שיפור וייעול התהליכים העסקיים בעזרת אוטומציה.

3

שלב שלישי - השלמת האיפיון ותשלום מקדמה

בשלב הזה נוודא שכל המערכות שהעסק עובד איתן מאפשרות אוטומציה. ובמידה ואין מחסומים - נרד לפרטים הקטנים של האיפיון. כאשר נגיע להחלטה משותפת לגבי היקף הפרויקט, ומה בדיוק הוא מכיל - נכין מסמך הגדרות פרויקט מקיף שמתאר את הכל. לאחר החתימה על המסמך ותשלום המקדמה, נעבור לשלב הבא.

4

שלב רביעי – פיתוח

זהו השלב שבו נפתח את המערכת שבנינו באפיון, נבנה לכם תהליכי אוטומציה שישפרו את העסק שלכם ויחסכו לכם זמן עבודה יקר. בסיום הפיתוח נבצע בדיקות שכל התהליכים עובדים כמו שצריך ומוכנים לצאת לדרך. תוך כדי השלב הזה, אנו נספק לכם פידבק שוטף, אפשרויות בחירה, ונוודא שהפרויקט אכן מתקדם לשביעות רצונכם.

5

שלב חמישי – הקפאת תצורה, ותחילת התשלום החודשי

אנו נדגים את כל הפרויקט, ולאחר שתאשרו שהוא משביע רצון - נקפיא את התצורה שלו לשינויים. לאחר התחלת התשלום החודשי, נעבור לשלב הבא.

6

שלב שישי – פרויקט חי, ותמיכה

נעלה את הפרויקט לאוויר. מרגע שהפרויקט לייב, אתם תקבלו מאיתנו תמיכה מלאה ושוטפת עבור טיפול בתקלות במידה ויהיו.